Presentació

Benvinguts/es a la tercera temporada de Divines, un programa que cada dilluns us acompanya a la sintonia de Ràdio Rubí, al 99.7 FM .

Atenció!!!!!! però perquè canviem d’horari , ara l’espai el podeu escoltar en directe a les 22:00h i esperem que molt aviat ho pugueu fer online, quan la pàgina web de la ràdio és posi en marxa, que sembla que serà molt aviat.

L’equip del programa ha variat una mica, ja que el nostre productor el Xavi Mas ha estrenat espai propi “La negra nit” els dijous a les 24:00h i no continuarà exercint la producció del Divines i ara s’ocuparà de tenir el bloc al dia com de fet ja feia fins ara.

Estrenem una secció de “còctels afrodisíacs” de la mà de la Nuria Climent,continuem amb el nostres contes eròtics , sorgits de la imaginació fèrtil de l’Assia Cohen i llegits amb la càlida i suggeridora veu de la Lluisa Aguilera, les noticies més curioses e inversemblants del món ens arriben gracies a la Gloria Delmàs, els espectacles i recomanacions d’oci tenen el segell inconfusible del nostre “reporter” Jordi Garcia i les entrevistes a convidats interessants per tot el que ens poden aportar, la bona música, i les ganes de passar -ho bé no han canviat gens ni mica. Als controls continua amb nosaltres en John Davis i

a la presentació i Direcció del programa la Lídia Juste.

Benvinguts/es!!!!!!!!!





martes, 31 de marzo de 2009

Médico de urgencias


Finalizamos el mes con un programa más tranquilo, y sobre todo bien aconsejados médicamente, para iniciar ya las mini-vacaciones de Semana Santa. Con nosotros estuvo este lunes el médico del servicio de urgencias de Mutua de Terrassa en Rubí WALDO PEREZ, al que agradecemos la deferencia ya que contó con muy poco tiempo debido al trabajo precisamente en urgencias. Cubano de nacimiento, nos contó su pequeña historia hasta convertirse hoy en uno de los más reconocidos médicos de nuestra ciudad, así de como es la vida en el interior de urgencias. Las secciones habituales del programa pusieron fin a la primera parte de esta segunda temporada. Nos reencontramos de nuevo a la vuelta, el proximo dia 20. Podeis escuchar el programa en "els millors programes de les divines".

lunes, 23 de marzo de 2009

Xavier Bonastre


Xavier Bonastre va ser el convidat aquest passat dilluns dia 23. Segons avançava l'entrevista i ens anava explicant les seves anècdotes a tv3, a les maratons, com professor i en la seva vida privada i familiar ens anàvem adonant de la força i del caràcter d'aquest home. La seva activitat i voluntat es només comparable amb la seva entrega i simpatia. Se'ns ha passat l'hora escoltant i aprenent d'en Xavier i al final ens ha obsequiat amb una retransmissió simulada del que seria la final de tenis de Rafa Nadal i com es pot encomanar l'entusiasme fins i tot en un partit de tenis. No os ho perdeu. Gairebé no ha hagut més temps que pel conte eròtic i encara ens hem quedat amb moltes preguntes per fer-li. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquesta estona.
Podeu escoltar el programa en "els millors programes de les divines".

lunes, 16 de marzo de 2009

Las CHIRIGOTAS

Esta noche hemos tenido a uno de los pocos grupos de Chirigotas que hay en Catalunya. Pese a que finalmente no han podido estar todos, en el estudio 3 no cabia ni la menor duda. Nos han cantado en directo y nos han contagiado un poco de esa simpatia andaluza que han traido junto con sus instrumentos, Paco, Chico, Manolito, Rafa, Campillo, Isra, y Miriam. Zica, el director, ha entrado en la entrevista por telefono, y no han podido acudir Tano, Juanjo, Borja y el Guindi, por cuestiones laborales. La chirigota "Venimos a por Hostias", son un reencuentro de varias asociaciones rocieras de distintos lugares y ademas cuentan, también, con el grupo mixto de la comparsa. Derroche de simpatia, buen humor y arte, nos han dejado los que ya consideramos amigos nuestros. Las secciones habituales del programa y un cuento erótico muy especial, han completado la noche.
Chicos lo prometido es deuda, y nos vemos en mayo, para probar ese jamón y enseñeis al productor a bailar sevillanas, que os va a costar.
Podeis escuchar el programa completo en "els millors programes de les divines" .

martes, 10 de marzo de 2009


LA SEÑORA DE GONZALEZ

Este lunes 9 de marzo hemos tenido en el estudio al grupo de Rubí LA SEÑORA DE GONZALEZ.
Si hasta ahora nos habia hecho vibrar su pegadiza música y sus elaboradas letras, después de haberlos conocido, nos ha enganchado también su buen humor, simpatia y sencillez. Solo faltó Serginho, que, por motivos de agenda le fué totalmente imposible acudir. El resto del grupo Ginés, Guillem y Zuri, congeniaron perfectamete desde un principio con nosotras, haciendo fácil la entrevista y demostrando el buen ambiente que hay también entre ellos. Nos hablaron del disco, que ha tenido una más que notable acogida entre el público especialmente joven, aprovechando que esta misma semana actuan en directo en La Sala Faktoria d'Arts de Terrassa.
Nuestro colaborador divino Jordi Garcia, l'afartapobres con sus recetas y la sección de noticias curiosas, completaron el programa.
LSDG grácias por vuestra visita, buen humor y sencillez, desde las divinas os deseamos los mayores éxitos en este dificil mundo de la música, porque os lo mereceis, tanto en lo profesional como en lo personal.
Podeis escuchar el programa completo en "els millors programes de les divines".